Ishq Di Baazi | Rehana Aftab | Urdu Novel

Ishq Di Baazi | Rehana Aftab | Urdu Novel

Rehana Aftab’s Best Urdu Novel

Ishq Di Baazi


 ریحانہ آفتاب کا بہترین اردو ناول


 عشق دی بازی۔


 ایک طویل عرصے کے بعد ، میں نے ایک بہترین ناول (عشق دی بازی) پڑھ کر اپنے ذہن کو تازہ کیا ہے۔  میں خود بخود تبصرہ کرنے سے گریزاں تھا کہ میں نے پڑھا ہے ، اس لیے دوسرے قارئین کو بھی پڑھنے کا مشورہ دینا چاہیے تاکہ دوسرے ناول پڑھنے والے بھی پڑھنے سے لطف اندوز ہو سکیں۔


 ناول: عشق دی بازی (محبت کا کھیل)

 مصنف: ریحانہ آفتاب

 صفحات: 1103۔

 تبصرہ نگار: نینا علیم

 اسپانسر: AdabKutab


 یہ ناول (عشق دی بازی) اتنا شاندار تھا کہ میں ناول پڑھتے پڑھتے تھک گیا تھا ، میرا دل ناولوں سے تھک گیا تھا تمام تفریحات کے علاوہ وہ بھی ہیں جو شروع میں پھنس جاتے ہیں اور آخر تک بور نہیں ہوتے  .  بعض اوقات ناول درمیان میں بور ہو جاتے ہیں یا آخر میں کچھ ادھوری رہ جاتی ہے لیکن یہ ناول میری پسند کے مطابق شروع سے آخر تک دلچسپ تھا۔

 میرا دوست حیران تھا کہ میں نے اس ناول کو دو دن اور دو راتوں میں کیسے ختم کیا ، لیکن مجھے لگتا ہے کہ اگر گھر میں کوئی اور کام نہ ہوتا تو میں اسے ایک دن میں ختم کر دیتا۔


 حد ہے ناول پڑھنے کی۔  جب میں سو رہا تھا ، یہاں تک کہ اپنے خوابوں میں ، میں ناول کے کرداروں کو چلتا ہوا اور بات کرتے ہوئے دیکھ سکتا تھا (میں جھوٹ نہیں بول رہا ، یہ سچ ہے)۔  میں نے اس ناول (عشق دی بازی) کو "دل دیا دہلیز" کا مکمل ورژن پایا۔  ناول کے مناظر اور کردار بہت ملتے جلتے نظر آئے۔  میں نے اپنی پوری کوشش کی لیکن اس نامکملیت کی وجہ سے میں اسے دوبارہ نہیں پڑھ سکا لیکن میں اسے دوبارہ "عشق دی بازی" میں پڑھنا چاہوں گا لیکن میں اسے کئی بار پڑھنا چاہوں گا۔


 ناول (عشق دی بازی) میں تین ہیرو اور تین ہیروئن ہیں۔  حویلی اور اس کا ظلم روایات اور رسم و رواج کے علاوہ اپنے بڑوں کے احترام اور تعظیم سے بھرپور یہ ناول محبت کی کچھ خوبصورت کہانیاں بھی رکھتا ہے۔


 عشق دی بازی مکمل اردو ناول۔

Ishq Di Baazi , Ishq Di Bazi, Ishq Di Baazi Novel, ishq di bazi novel, ishq di baazi urdu novel, ishq di bazi urdu novel, ishq di baazi by rehana aftab

 ہماری سب سے بڑی ہیروئن عائشہ جہانگیر ہیں۔

 مایوس زندگی گزار رہے ہیں۔  سچائی اور سچائی کے لیے کھڑا ہونا۔  محبت کے کانٹے دار راستے پر چلنا اور لاٹھی کے زور سے ہیرو کو چلانا۔  خدا گواہ ہے کہ میں اس کی بے بسی پر بہت رویا۔  جہاں ایشال نے آنسو بہائے ہیں ، میں نے بھی آنسو بہائے ہیں۔  (مجھے اپنے والد سے بڑی گلے ملتی ہے) ، لیکن ایشال کے والد کا کردار پڑھنے کے بعد ، میں نے ان کا شکریہ ادا کیا کہ میرے والد ایسے نہیں ہیں۔


 میرے پیارے والد ، بغیر کسی امتیاز کے ، اپنے تمام بچوں کو اپنی دیکھ بھال میں رکھتے ہیں۔  لیکن ایشال کا باپ اپنے دوسرے بچوں کو گالیاں دیتا ہے لیکن جس طرح سے وہ ہر ملاقات میں ایشال کو تھپڑ مارتا ہے اس نے میری حالت مزید خراب کر دی ہے۔  گلے میں خراش ، آنکھوں میں سوجن۔  میں نے بہت رویا لیکن میں نہیں جانتا کہ میرے دل میں یہ یقین کیوں تھا کہ ایشال جہانگیر اینڈ ، جو کہ بہت زیادہ تکلیفیں برداشت کررہا تھا ، سب سے زیادہ مطمئن ہوگا کہ اس کا ہیرو سہمان تھا جو ہمیشہ اس کے خیالات میں رہتا تھا۔  یہاں تک کہ روتے ہوئے ، میں نے آخر کو دیکھے بغیر پڑھا۔


 اب بات کرتے ہیں ناول کی عظیم ہیرو عیشل بی بی کی ، جو بچپن سے محبت میں تھی ، لیکن سوکلڈ نے "رسم" اور "ایشال کی بھلائی" سے محبت کرنے سے انکار کر دیا۔  سہمان اس ناول کی روح ہے اور میرا بھی۔  مجھے "دل دیا دہلیز" کے "عبدالباری" کا بہترین ورژن ملا۔  جہاں بھی اس نے ایشال کی امیدیں توڑیں ، محبت سے انکار کیا ، وہاں میں ایشال سے ناراض ہوا اور رویا۔  ایشال نے سہمان کے رویے پر جو تاثرات دیئے وہ میرے جیسے تھے ، لیکن ایشال کی طرح ، میں بھی جانتا تھا کہ وہ اس سے پیار کرتا ہے ، لہذا اندرونی طور پر ایشال اور میں دونوں مطمئن تھے۔


 ایشال اور سہمان کے درمیان کوئی وعدہ نہیں تھا لیکن سچی محبت کے لیے تھوڑے الفاظ کی ضرورت ہوتی ہے۔  دونوں نے پورے ناول میں بحث کی ہے ، لیکن ان کے پاس ناول کی توجہ تھی۔  ایشال کے ناراض الفاظ میں چھپی محبت اور ایشال کے لیے بے پناہ تشویش اور محبت ، جو ہمدردی کے ہر عمل سے ظاہر ہوتی تھی ، نے میرے دل کو اپنی لپیٹ میں لے لیا۔  جب بھی سہمان نے محبت سے انکار کیا ، اس نے ایشال کے ساتھ میرا ذہن بھی برباد کر دیا۔  لیکن وقت گزرنے کے ساتھ ، یہ واضح ہو گیا کہ وہ ایسا کرنے سے کیوں انکار کر رہا ہے۔


 اتنی محبت کہ اس نے پرواہ بھی نہیں کی۔  ایشال کی طرح میری تمام شکایات دھل گئی ہیں ، لیکن بدبخت ہمیشہ ہنستا رہتا ہے ، جو اپنے سے محبت کرتا ہے اور اپنے دشمنوں کے لیے جلاد بن جاتا ہے وہ میرا تازہ ترین محبوب ہے۔د

اب دوسرے جوڑے کی طرف چلتے ہیں۔  شاہ زر شمعون عرف شاہ مکمل جاگیردارانہ مزاج رکھتا ہے۔  ایک غیر سنجیدہ مگر منصف مزاج سنجیدہ مزاج ، جس کا سنجیدہ مزاج اس کے شہری کزن ، دوسری ہیروئن شانیہ چوہدری کو بالکل پسند نہیں۔  ہر کسی کی طرح ، اسے بھی شاہ سے پیار ہے ، لیکن ساتھ ہی ، وہ کچھ قدرے نازک مزاج ہے۔  وہ جتنی جلدی ممکن ہو گاؤں کی حویلی سے بھاگنا چاہتی ہے۔  فیس بک سے لے کر ٹک ٹوک تک ، وہ ہر سوشل ایپ پر سرگرم ہے۔


 بزرگوں کے کہنے پر ، جب وہ خروس شاہ سے شادی کرتی ہے اور اسی حویلی میں پہنچ جاتی ہے جہاں سے وہ بچنے کی کوشش کرتی رہتی ہے ، یہ ایک بہت ہی دلچسپ صورت حال بن جاتی ہے۔  اگر شاہ اسے اپنی پسند کا بنانا چاہتا ہے تو شائنا بی بی کو شہری زندگی کا شوق ہے۔  دونوں برابر کی سطح پر ہیں۔  ایک چہل قدمی ، دوسری سیر۔  وہ ایک دوسرے کو ناچتے رہنے کی پوری کوشش کرتے ہیں۔  مجھے اس کی کہانی بھی پسند آئی لیکن اس کی کہانی میں زیادہ سسپنس نہیں تھا۔  اندازہ لگایا گیا تھا کہ انجام اچھا ہوگا کہ شاہ صاحب ناک کے سامنے بے بس ہونے کے باوجود شانیہ بی بی کے فیس بک اکاؤنٹ کی مکمل خبر رکھتے ہیں۔  سمجھ گیا ، یہ بھی محبت ہے۔


 اب آتے ہیں تیسرے جوڑے کی طرف۔  ماورا یحییٰ اور ایشان جاہ۔  اس کے یونیورسٹی کے مناظر "لائف ایز بلسم" سے "کشف اور زرون" تک کے مناظر کی طرح لگتے تھے۔  کلاس میں رائے کا اختلاف ہے۔  ایشا جاہ بھی عائشہ جہانگیر کی سوتیلی بھائی ہیں۔  کردار کے لیے برا نہیں لیکن دولت پر بہت فخر ہے۔  وہ ہر چیز سمیت پہلی پوزیشن پر اپنا حق سمجھتا ہے ، لیکن یہ حق اس سے ماورا یحییٰ چھین لیتا ہے جو ایک بہادر ، بہادر مگر متوسط ​​طبقے کی لڑکی ہے۔  دونوں ہر وقت ٹھنڈے رہتے ہیں۔


 ناول میں سسپنس ہے جو کہ ہیرو ، ہیروئن وغیرہ کے ماضی سے جڑا ہوا ہے جو وقت کے ساتھ کھل جائے گا۔  ہیروئن نے اس دن کے دل میں بہت جوش و خروش دکھایا تھا ، لیکن عبدالباری نے آخر تک اس کا کھل کر اظہار نہیں کیا۔  اس نے محبت کا اظہار بھی کیا اور بہت خوبصورت انداز میں ثابت بھی کیا۔  مکمل خوشگوار اختتام کے لیے ، یہ بیج کے بغیر ناول طویل عرصے تک میرے ساتھ رہے گا۔  میں یہ ناول سب کو تجویز کروں گا۔  آپ لوگ ضرور پڑھیں ، لیکن ایک ٹشو باکس اپنے ساتھ رکھیں۔  میں آپ کو دوبارہ یاد دلاتا ہوں ، اختتام خوشگوار ہے!

 اطمینان کے ساتھ پڑھیں۔

 (عشق دی بازی) ، (عشق دی بازی) ، (عشق دی بازی)۔

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post